موافق حضور ورزش همدان در عرصه حرفه‌ای هستم 

فرماندار شهرستان همدان گفت: از حضور ورزش همدان در عرصه حرفه‌ای و قهرمانی حمایت می‌کنیم، اما باید قانون نیز رعایت شود.

مسلم مخفی گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها، هیأت تطبیق در فرمانداری‌ها وظیفه دارد مصوبات شورای اسلامی شهر را با تمام قوانین تطبیق دهد تا مخالف یا مغایر قوانین نباشد.

او با تاکید بر اینکه این مسأله در مورد تمام مصوبات شورای شهر اعمال می‌شود نه مورد خاص گفت: قاعدتا مسئله تیمداری شهرداری همدان نیز همین مسیر را طی کرده است.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه نه تنها مخالفتی با با حضور ورزش همدان در عرصه حرفه‌ای و قهرمانی نداریم بلکه حمایت هم می‌کنیم تصریح کرد:، اما در این خصوص رعایت قوانین و مقررات مهم و ضروری است چراکه عدم رعایت قوانین در ادامه سبب گرفتاری دستگاه‌ها و مدیران خواهد شد که در حال حاضر در موارد متعدد شاهد این اتفاق هستیم.

مخفی تاکید کرد: هیات تطبیق فرمانداری همدان مسئله تیمداری شهرداری همدان را به دقت و با حضور کارشناسان و حتی خود اعضای شورا بررسی کرده و در ۱۰ بند ایراداتی را بر این مصوبه داشته که برخی قانونی و برخی شکلی هستند.

او افزود: ایرداتی همچون محل و ردیف‌های تامین هزینه‌ها، منطبق نبودن با وظایف شهرداری‌ها وجود دارد که باید حل شود.

فرماندار شهرستان همدان گفت: مجموعه فرمانداری ضمن نظارت و انجام وظایف حاکمیتی خود، همواره از مدیریت شهری حمایت کرده و در این مورد نیز این آمادگی داریم تا با رفع ایراد‌ها کمک کنیم مشکل حل شود.

مخفی افزود: شهرداری باید در بخش ورزش توجه ویژه‌ای به ورزش محلات و همگانی داشته باشد و ایجاد زیرساخت‌ها برای برای بهره‌مندی تمام اقشار مختلف از جمله جوانان و بخصوص در حاشیه شهر و مناطق محروم در اولویت باشد.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: شهرداری همدان در ورزش محلات هم اقدامات خوبی داشته است، اما در بخش ایجاد زیرساخت‌ها نیازمند توجه و تلاش بیشتری هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار